کلنیک دندانپزشکی|دندان پزشکی کودکان|امپلنت|ارتودنسی دندان|ونیر

این وبلاگ صرفا برای معرفی سایت کلنیک دندانپزشکی میباشد

کلنیک دندانپزشکی|دندان پزشکی کودکان|امپلنت|ارتودنسی دندان|ونیر

این وبلاگ صرفا برای معرفی سایت کلنیک دندانپزشکی میباشد

اخذ پروانه ساختمان در تبریز

مناطق تحت پوشش اخذ پروانه ساختمان و جواز ساخت در تبریز

هلدینگ شریفی تمامی مناطق شهر تبریز را پوشش داده و هر کجای این شهر که هستید میتوانید با یک تماس و با مشاوره رایگان اخذ پروانه ساختمان و جواز ساخت در تبریز را انجام دهیم.

 اخذ پروانه ساختمان یا جواز ساخت در تبریز

اخذ پروانه ساختمان در تبریز یا جواز ساخت در تبریز همان پرونده رسمی از شهرداری هس که به مالک یا پیمانکار اجازه می دهد که پروژه ساخت و ساز را بر اساس چهارچوبی مشخص شروع و ادامه دهد.اصلی ترین هدف مجوز ساخت اطمینان از ساخت و ساز قانونی مطابق با اصول شهرسازی برابر با آیین نامه هس.

پروانه ساختمان شامل موارد زیر می باشد:

1) مساحت زیربنا

2) تعداد طبقات

3) نوع اسکلت ساختمان

4) مشخصات متقاضی صدور پروانه

5) شماره پلاک ثبتی ملک

6) نام مهندسین ناظر

7) تاریخ صدور پروانه

8) کروکی زمین

چه زمانی به مجوز ساخت در تبریز نیاز هس؟

1) همه پروژه‌های ساخت و ساز خانه و نوسازی به مجوز ساخت در تبریز نیازی ندارد اینجا کلیک کنید.

2) در اغلب موارد تعمیرات و جایگزینی‌های ساده می‌تواند توسط پیمانکاران حرفه‌ای یا خود صاحب‌ خانه و بدون درخواست مجوز ساخت انجام شود.

3) با این ‌حال پروژه‌ای که شامل اضافه کردن بنا یا تغییرات عمده در ساختار ساختمان باشد، معمولاً نیاز به مجوز ساخت از شهرداری دارد.

4) اگر برای این تغییرات پیمانکاری را استخدام کنید، فرآیند صدور پروانه ساختمان در تبریز و مجوز ساخت را اداره کرده و هزینه‌های جواز ساختمان را برآورد می‌کند.

5) اگر خودتان روال کاری را به عهده می‌گیرید باید از شهرداری منطقه درخواست مجوز کنید.توجه داشته باشید که ممکن است برخی از تغییرات ساخت و سازی که می‌خواهید انجام دهید نیاز به تأییدیه متخصص ساخت و ساز دارد و فقط توسط آن‌ها قابل انجام است. به‌طور مثال کار کردن بروی خطوط گاز توسط صاحب‌خانه ممنوع است و در صورت بروز مشکل یا تغییرات باید به اداره گاز اطلاع دهد تا جهت انجام عملیات در مکان حاضر شوند.

6) الزامات و نکات موجود در مجوزها گسترده بوده و برای هر منطقه به‌صورت جداگانه تدوین می‌شود. بنابراین برای اطمینان از موارد مجوز باید به شهرداری منطقه ا­ی خود مراجعه کرده و با آن­ها در ارتباط باشید. زیرا برخی از مناطق برای کوچک‌ترین تغییرات ساخت مثل حیاط سازی نیز به مجوز نیاز دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.