کلنیک دندانپزشکی|دندان پزشکی کودکان|امپلنت|ارتودنسی دندان|ونیر

این وبلاگ صرفا برای معرفی سایت کلنیک دندانپزشکی میباشد

کلنیک دندانپزشکی|دندان پزشکی کودکان|امپلنت|ارتودنسی دندان|ونیر

این وبلاگ صرفا برای معرفی سایت کلنیک دندانپزشکی میباشد

نظارت، اجرا و محاسبه ساختمان در تبریز

پس از انجام مراحل محاسبات ، نظارت و برآورد و همچنین طراحی و تهیه نقشه های اجرایی ، متخصصین هلدینگ شریفی آماده مذاکره جهت اجرای تمامی موارد ذیل بر حسب شرایط کارى و ریالى بصورت دستمزدی ، با مصالح و یا بصورت مدیریت پیمان در تبریز خواهد بود:

اجرای اسکلت های بتنی و فلزی و کلیه سازه های صنعتی با در دست داشتن اکیپ های مجرب و متخصص

اجراى تغییرات دکوراسیون داخلى تبریز ، احیا و مرمت بناهاى قدیمى و ویلایى

اجرای انواع پارتیشن ، دیوارپوش ، سقف کاذب و مصنوعات چوبی، نظارت، اجرا و محاسبه ساختمان در تبریز

اجرای تعمیرات و تغییرات اساسی و یا توسعه واحدهای صنعتی و کارخانجات

مقاوم سازى بناهاى موجود مطابق با مقررات ملى ساختمان و آیین نامه 2800 زلزله، نظارت، اجرا و محاسبه ساختمان تبریز

اجراى انواع استخرهای بتنی ، تصفیه خانه ها و دیوارهای حائل بتنی

ضمنا نظارت بر کلیه پروژه ها بصورت شخص حقیقی و حقوقی و ارائه برگه های تعهد سازمان نظام مهندسی توسط مهندسین مجرب و متخصص هلدینگ شریفی مهیا می باشد

شناسایی کیفی پروژه در تبریز برای نشارت، اجرا و محاسبه ساختمان اینجا کلیک کنید

پس از ارجاع اولیه کار به مهندس ناظر، ایشان با برگزاری جلسه هماهنگی با سازنده تلاش می نماید شناخت عمومی بهتری را نسبت به عوامل محیطی و مهندسی پروژه بدست آورد.

شناسایی کارگاه : از لحاظ موقعیت و دسترسی های مربوطه به گونه ای که امکان تردد و نظارت بدون محدودیت را برای مهندس ناظر فراهم باشد.

بررسی همجواری‌ها : کاربری، قدمت بنا، تراز پی، نوع سیستم باربر، تعداد ساکنین، تعداد طبقات، امکان یا عدم امکان تخلیه سریع در هنگام بروز حادثه، فاصله نزدیکترین مراکز درمانی و آتش نشانی از محل و کنترل ایستایی ذاتی آنها.

بررسی اطلاعات کلی ژئوتکنیکی : شامل شناسائی خاک محل احداث، شیب و توپوگرافی زمین، سطح آب زیرزمینی  وجود قنات یا چشمه آب در اطراف، فاصله محل احداث از گسل شناخته شده، عمق خاک دستی، شناسائی چاه های فاضلاب، بررسی کلی تاریخچه توپوگرافی زمین محل احداث پروژه بر اساس اطلاعات محل.

بررسی اطلاعات کلی سازه‌ای  : تراز گود برداری، کفایت نقشه ها و مجوز های قانونی پروژه ( نظیر انطباق کلی نقشه سازه نگهبان، انطباق نقشه های سازه، معماری و تاسیسات با یکدیگر و با محل احداث ) ارتفاع و طبقات ساختمان، نوع اسکلت و …

اطلاعات تماس + مشاوره رایگان

جهت کسب اطلاعات بیشتر با هلدینگ شریفی و مشارکت در ساخت در شهر تبریز می توانید با شماره 09143028985 از طریق واتساپ و یا تماس تلفنی و همچنین شماره دفتر ( 34772616 (041) ) تماس حاصل فرمایید. در ضمن میتوانید از مشاوره رایگان در زمینه  خدمات این مجموعه با کارشناسان خبره استفاده نمایید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.